Усі новини

Вперше випуск італійського Vogue вийшов без фотографії на обкладинках

Вперше випуск італійського Vogue вийшов без фотографії на обкладинках

Замість цього, у січневому випуску представлені ілюстровані історії, та серія намальованих обкладинок, створених художниками та стилістами без шкоди для довкілля, щоб наголосити на важливості сталого розвитку індустрії моди.

Для розуміння впливу створення фотосесій для вересневого випуску, головний редактор приводить наступні орієнтовні факти:

  • 150 людей були залученими у процес

  • 20 перельотів

  • 10 поїздок потягом

  • 40 авто в резерві

  • 60 міжнародних доставок

  • 10 годин безперервно ввімкненого світла, що частково генерується бензиновими генераторами

  • Харчові відходи від кейтерингових груп

  • Пластик для пакування одягу

  • Електроенергія для зарядки камер і телефонів
     

“У глобальній дискусії щодо стійкості та цінностей, які Vogue зобов’язувався просувати протягом наступного десятиліття, є один аспект, який особливо дорогий для мене: інтелектуальна чесність. У нашому випадку це означає визнати, що існує значний вплив на навколишнє середовище, пов’язаний з виданням журналу моди” - зазначає головний редактор Vogue Italia Емануель Фарнеті.

Завдання січневого випуску полягало в тому, щоб показати можливість демонструвати одяг, не фотографуючи його.

Над створенням ілюстрованих обкладинок працювало 8 художників - як відомі, так і нові мистецькі ікони й легенди коміксів.

Заощаджені кошти підуть на пожертву дослідницькому центру Fondazione Querini Stampalia у Венеції, який восени суттєво постраждав від повені.